Vaska

Igar sa korde Nadja runt mig till tre olika affarer for att kolla pa en ny resvaska, behover ju en till ifall jag ska famed mig allt hem. Sa vi kollade Walmar, Target och Ross. Idag ska vi aka och kolla igen fast pa Marshalls. Hoppas jag hittar en billig bra vaska.

Hittade, tro det eller ej, en svampbobtroja igar pa target, fattar ni hur lycklig jag blev?! Den var dessutom pa damavdelningen! =) Jag som letat sa lange efter en sadan.

Igar kopte jag aven de sista grejorna till familjen. Hoppas det blir bra.

Tankte dra ner till Santa Cruz en dag, far se om jag far aka sjalv eller inte. Hade ju aven velat se Redwoodskogen, men tror inte att det finns tid till det. Vi far se helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Milla

när jag frågade om jag skulle köpa en svampbobtröja i NZ ville du ju inte ha en ! varför sa du inte det då ? du anar inte hur populär svampbob är där :)

Hoppas du har roligt !

2010-06-23 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0