Update

Vet inte riktigt vad som kommer att handa just nu. Sitter just nu hos en annan lcc i Frisco och kommer sova har tva natter. Ska se om jag kan koppla upp mig pa starbucks eller natt imorgon sa jag ar tillganglig pa skype en stund. Imorgon far jag formodligen veta om jag kommer in i rematch eller inte. Hoppas ni har det bra hemma. Blev helt potsligt utslangd fran huset som ni forstar sa darfor ar jag har. Den bra saken ar att jag far se Frisco som jag ville =P
Efter jag bott har ska jag bo hos min riktiga lcc i palo alto. Framtiden ar just nu oviss...men imorgon ska jag fa besked.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad hände egentligen?

2010-06-16 @ 07:04:14
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0