Snurrig

Great America var inget att tjoa over, berg och dalbanorna ryckte och skumpade sa man slog i huvet i satet. Sa just nu mar jag illa, allt snurrar. Det var tur att det var billigt, det var 'bring a friend' sa jag behovde bara betala 15$. Liseberg ar verkligen dyrt! Men daremot ar det saaa mycket billigare att spela pa Liseberg an har. Har kostade det 2-3 eller 5$ svindyrt!  Jag lyckades konstigt nog vinna en nalle, var saaaa nara att vinna en meganalle. Sa det var oturen som spelade mig ett spratt. Varfor?! Kunde jag inte fatt vinna meganallen?! Dumma oturen!

Nu i veckan vet jag inte alls vad jag ska hitta pa, Nadja gav mig telefonnummer till au pairer i omradet. Man kanner sig sa begransad, vilket jag ocksa ar. Jag har inte mycket pengar och jag har ingen mobiltelefon. Sa man kan inte bara sticka ivag hur som helst. Sen blir det ju Nadja som far kora runt pa en hela tiden. Sa man far ta tag eller buss. Det ar inte jattebilligt.

Maste ju kopa resvaska ocksa...Den kommer ocksa bli knokafull. Sa jag har ingen plats for mer saker heller.
Jag hade velat aka hem nu, men jag blir illa tvungen att stanna en vecka till. =P

Kommentarer
Postat av: Louise

Bra att du inte vann en meganalle, hur sjutton skulle du få hem den? :P

2010-06-21 @ 09:56:27
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0