Santa Cruz

Idag har jag varit i Santa Cruz! Jag trodde det skulle vara typ varsta dromstallet med stor vit strand och massa palmtrad...blev ganska paff nar jag kom dit. Tims beskrivning var nog den basta av SC. =P Ni skulle hort den, han ar riktigt rolig, haha.

Men det var varsta smahusen, sjabbiga sjak. Stranden var inte dromstranden, en vanlig strand bara. Massor med folk och sa nojesfaltet. Jag filmade mycket och tog ganska manga kort idag. Vet inte om jag ska lagga upp allt jag missat hemma eller bara lata bloggen vara ifred. =P

Man upptacker hela tiden saker som man redan hade bilder av inte alls stammer. Som att hela kusten langsmed Californien skulle vara strand, istallet sa odlar de saker langs med kusten! Och sa ar det lummigt och gront, gronare har an det ar hemma! Man tror ju bara det ska vara palmer har, haha, surprise!

Jag tog iaf bussen till SC, forst tag till San Jose (20 min) och darifran bussen (som tog ca 1h). Sa gick jag nere vid stranden i 5 timmar innan Nadja och Tim kom och motte mig. Tim och jag akte berg & dalbana och en annan grej som gungade rejalt. =) Det var kul!

Sen akte vi langs kusten hem, det var riktigt fint, men som sagt, inte som man tankt sig det ska se ut. =P

Det kommer dock bli obeskrivligt skont att komma hem, det kanns konstigt att ens tanka sig hemma igen. Det kommer nog kannas som om att inget av detta hant. Det ar tva olika varldar! Man har ingen annan som upplevt detta, bara en sjalv, sa det kommer sakert kannas som om det aldrig hant.

Ser verkligen INTE fram emot flygningen, aker kl 14.00 harifran (usa tid) och ar hemma kl 14.00 svensk tid. Kommer flyga i ca 13h. =( yoiks!

Se om nagon ar inne pa skypen imorgon, ar nog inne pa morgonen. Om inte sa syns vi pa mandag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0