Music

Nu har jag hort denna laten typ 3 ggr pa 2 dagar...konstigt. Det var ratt lange sen den gjordes, men den ar bra! Har hort den nar jag varit i affarer, annars har jag inte lyssnat pa musik alls. Sa ratt lustigt att det ar denna som jag hort flest ganger.


Kopte iaf en vaska pa Marshalls idag. Hittade egentligen en annan som jag hellre ville ha men den var mindre och det var den enda kvar av dom. Sa det fick bli en annan, silvrig ar den och den kostade 76$.
Sa nu ar jag packad och klar. Fick plats med det mesta, sa imorgon ska vi aka och lamna tillbaka saker pa ikea. Sen ska vi aka till stanford university, har ju inte varit dar annu forutom pa deras shopping mall. =)

Yeaay, nu visar de coyote ugly pa tvn, alla vet ju hur snygg killen i filmen ar, meowrrr!
Sag forresten precis en rattsa rolig reklam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0