Internet?

Nagon som vet varfor internet inte funkar? Jag har windows 7 starter. Den kopplar upp/hittar connection men det gar inte att ga in pa internet! Det star att den ar connected men att internetatkomst saknas...ett fall for fomma kanske? Det ar hos lccn jag haft problem med detta, hos bada dessutom. Annars kommer jag in overallt. Fattar nada! Vill ju kunna lagga upp bilder fran Frisco. Har ju inte kunnat lagga upp bilder pa ett bra tag nu!

HELP ME PLEASE!

Den forsta lccn, rebecca, hade losen men det fick jag, hennes man forsokte allt for att hjalpa mig men det gick inte!
Hos min lcc nu, nadja, har de inget losen men det sager likadant som hos rebecca. den connectar men det st[r att internetatkomst saknas! Bah, blir galen! =P

Kommentarer
Postat av: Milla

det kan vara så att de har lösenordsskyddat nät, då måste du skriva in lösen och då får du tillgång till nätet :)

kram

2010-06-18 @ 08:07:27
Postat av: Louise

Precis, de kan ha lösenordsskyddat..

2010-06-18 @ 11:14:58
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0