I'm coming home!

Mandagen den 28 kommer jag hem...Landar pa Landvetters flygplats vid 14.00. Nan som kanner sig manad att hamta mig?

Imorgon ska jag till Frisco igen och traffa Jing som var pa au pair skolan med mig och eventuellt en annan tjej utanfor Frisco. Sen ska jag sova hos Jing och pa sondagen aker jag tillbaka for att ga pa Great America med Linda som jag har spenderat hela denna dagen med! Sa ser min helg ut.

Fick veta idag pa morgonen innan jag skulle traffa Linda att jag far aka hem men att de later mig stanna en vecka. Sa gor de inte vanligtvis, de skickar vanligtvis hem en med en gang annars. Saaa, I'm lucky. Bor hos min Lcc nu.

Familjen vill ha tillbaka sin telefon. Sa jag kommer ha lite svart att ringa folk nu tror jag. Har inte riktigt forstatt mig pa telefonkortet an, ska lasa pa mer om det senare. =P

Tyvarr finns det inget satt for mig att stanna har, men jag far gora det mesta av veckan som jag far stanna har. Det kanns riktigt surt att det gick som det gjorde, men skit samma, jag har lart mig natt av det. Lite trakigt bara, man hade sa hoga forvantningar pa detta aret, men som ni vet sa har jag ju oturen med mig. Ska bli skont att komma hem ocksa. Hade dock varit kul att hinna traffa slaktingarna har men det lar jag inte ha tid med. Synd.

Far se nar vi hors nasta gang, trodde jag skulle vara med Linda nagra timmar idag och sen tankte jag sitta pa starbucks och skypa och lagga upp bilder pa bloggen. Men det blev att jag var med Linda heeela dagen. =P Lite kul, haha.

Ha det bra hemma sa far vi se nar vi hors!

Kommentarer
Postat av: Tinde

tråkigt :( varför får du inte rematcha? Vad är det som gått snett?

2010-06-19 @ 12:03:49
URL: http://tindes.se
Postat av: Milla

missar du ju min föselsedag med en dag :P synd. himla tråkigt caro men ja detta leder dig förhoppningsvis till nåt bättre får vi hoppas. ska bli kul at få träffa dig igen och vi kanske kan åka till usa iaf om du får ett jobb och bara åka dit å njuta av livet istället :)

kramar

2010-06-19 @ 16:38:40
Postat av: Eliin

vad är det som har hänt? och varför får du inte hamna i rematch?

2010-06-19 @ 18:50:11
URL: http://aupairelin.blogg.se/
Postat av: Louise

VARFÖR? Snälla berätta varför du måste åka hem :( Surt..

2010-06-19 @ 19:54:07
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: malin

får du inte vara i rematch eller valde du att åka hem direkt istället? :o

2010-06-20 @ 15:03:40
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: farsan

Kämpa på Caro, ut och se dig om, när du kommer hem kommer du ångra att du inte tittade runt mer. Försök kämpa emot hemskickningen och tjata att du skall vara kvar, har du mailat cc personal i stockholm?

Vi möter upp dig på Landvetter på måndag 28 juni, skicka flightnummer när du vet, kraaaam från pappa

2010-06-20 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0