IKEA

Idag på morgonen så tänkte jag sticka iväg till Ikea. Det slutade med att jag fastnade vid skype och pratade med farmor två timmar och sen med tinen i ytterligare två timmar =P Men det är alltid kul att prata med er!

Sen blev klockan två och jag var tvungen att käka lunch, när jag var färdig med det så kom familjen hem igen efter en stund. Så då frågade jag om det var ok att jag tog bilen till Ikea och det var det.

På Ikea shoppade jag loss för nästan 200$! Visst är det hemskt?! =( Men jag har verkligen inte tyckt om mitt rum, det har varit tomt och tråkigt. Men nu är det nästan fulländat, men bara nästan! =P
Så när jag är 'färdig' med det så ska ni få se det. Jag köpte även lite godsaker samt en måttsats så nu ska jag kunna baka svenska recept! =)


När jag kom ut från Ikea så hade denna bilen parkerat jämte mig...


Det roliga var att när jag skulle köra så kom en likadan bil (den var inte riktigt lika hög som denna men nästan) och tog min plats när jag åkt, så det stod två sånna här monsterbilar jämte varandra. =P
Man ser så mycket fina och häftiga bilar hela tiden, kanske får börja lägga upp lite fler bilbilder så att farfar och fomma börjar läsa också =P hehe!

Efter jag varit på Ikea så stack jag till Nordstrom, en affär som har designermärken fast det är billigare. Där köpte jag kläder till Tinen & Milla. Nyfikna? Det borde ni vara. =P Ska se om jag kan hitta nått mer till er, vet inte riktigt vad ni önskar...Pappsen kan förvänta sig nått smaskigt iaf! =P
Det är ju födelsedagar som nalkas, gäller vara ute i tid, sen tar det ett tag att skicka med.

Kommentarer
Postat av: Milla

du är ju galen unge ! 200 dollar, vad har du för monsterlön egentligen eller skickar pappa pengar för "överlevnad" till dig i smyg !? du har ju handlat hur mkt som helst de senaste veckorna. när vi skickade hem våra saker tog det ca 3 veckor, jag är himla nyfiken. klänningar är ju aldrig fel iaf :) sen sådana där torkade tranbär (elr vad det var) skulle vara gott med :) love those !

första gången thompa läste nu, när bilen var med, men han tyckte det var kul att se J dansa oxå. hahha

kram

2010-06-13 @ 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0