Great Mall

Idag har jag spenderat dagen pa Great Mall, tog ca 2h att ta sig dit dock...egentligen ar det val inte saa langt dit, men eftersom jag inte kan kora bil sa far jag ta kollektivet. Det ar inte jattebilligt med kollektitvtrafiken maste jag saga. Jag har kopt upp alla mina pengar idag typ, hrmm. Har hittat grejer till Milla, Tinen & Catja, ska se vad jag kan hitta mer for nagot. Hittar ju mest grejor till Tinen dock, men det ar bara for att det ar jag som skapar hennes stil, hehe. Hon ar min docka som jag far kla som jag vill! =D

Filmade pa shoppingcentret, men eftersom min dator fortfarande inte kommer in pa internet sa kan jag ju inte lagga upp bilder och videor, var ett bra tag sen jag gjorde det nu. Far se om jag har tid nagon dag att ta mig till starbucks och sitta pa internet, har ju faktiskt tva stycken starbuckskort som jag kan handla med/sitta pa internet med.

Det ar bara mandag, fattar inte vad jag ska hitta pa i en vecka har?! Det kommer nog ta en halv vecka att packa iaf... =P Fattar inte hur jag ska fa plats med allt. Men imorgon sa ska Nadja ta mig till Ross, en stooor affar som har saker fran affarer som gatt i konkurs. Sa hoppas jag hittar en stor och billig vaska!

Ikvall bjod Nadja mig pa middag, det blev kinamat, det ar valdigt gott. Nadja ar verkligen jattesnall, rolig ocksa. I borjan tyckte jag inte riktigt om henne, for jag forstod mig inte pa henne. Men hon ar verkligen en toppenlcc!
Man far reda pa massor av grejer fran henne nu nar man snart ska hem, intressant. =P Men jag vet inte hur mkt jag ska saga, kan ju saga att det ar ratt tunga grejer, ratt skrammande. Likasa av au pairerna man gick i au pairskolan med. Mycket man inte vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0