Great America

Idag blir det Great America med Linda hela dagen.

Hade trevligt med Jing igar, hon bodde pa ett asafint hotell, jag skulle egentligen sova dar men angrade mig?! Vet inte varfor, hade ingen lust, och nar jag skulle aka hem sa angrade jag mig igen, men da var jag redan pa vag hem. Borjade nastan grata i tunnelbanan. =P Hade ju inte varit sarskillt proffsigt...
Traffade iaf en Friscoinfoding som hjalpte mig hitta till tagstationen, bade hon och hennes man var fran Grekland.
Sa dar hade jag tur att jag fragade.
Man marker verkligen hur stor varlden ar och hur liten man sjalv ar, det ar skrammande. Det jobbiga nu ar att familjen tog tillbaka sin telefon igar, kanner mig strandsatt! Man maste planera, planera, planera. Det ar jattejobbigt. Sa man stannar hellre hemma an aker och ser sig omkring bara for att det ar sa omstandigt.

Hade hellre akt hem tidigt i veckan an nasta sondag. Kanner mig valdigt ensam. Har massor att fixa innan jag aker. Maste kopa en stooor vaska att knoka ner en massa saker i bl annat.

Vet inte alls vad jag kommer hitta pa i veckan, kanns inte kul att vara har just nu, vill hem! Men hem ar laaangt bort. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0