Crazy

Igar fick jag vara hemma sjalv en stund, fran 5-10 pa kvallen. Skont, de visade Van Helsing pa tv och jag har aldrig sett den sa jag tankte att jag kunde kolla pa den. Den var ju urlojlig! Var tvungen att byta, sa efter en stund hittade jag coyote ugly, men jag missade basta i slutet nar hon sjunger laten for att Nadja kom hem och jag var tvungen att hjalpa henne packa ur bilen. Hon var pa au pair mote och de hade nan sorts street fair, or whatever it's called. Typiskt, men det gor inte sa mkt. Kanns konstigt att vara fardigpackad och klar for att aka, kanns som det tar en evighet innan man far komma hem.

Idag for vi runt lite till, var pa stanford och kollade hur det sag ut, gick pa deras museum och sen gick jag och kollade i deras kyrka. Tog 2h, under tiden akte Nadja till doktorn for hon fick ont i hoften igar. Stackars Nadja, hon som ska till Mexico nasta vecka.

Sen var vi och lamnade tillbaka saker pa ikea, kunde lamna tillbaka allt jag skulle utom galgarna. Kopte godis nar jag var dar, bilar och saltlakritsfiskar. =P Tankte jag skulle ha det pa flyget, hehe.

Imorgon ska vi se om det gar att 'stanga av' mitt bankkort, kommer inte behova det natt mer. Se om jag kan ta ut mer pengar ocksa. Sen ska jag ga och se Shrek forever after i 3d! =) Yeaay!

Pa lordag blir det Santa Cruz, by myself, ingen ville/kunde folja med. Men det ar ratt skont att vara sjalv, konstigt nog. Sa det blir buss och tag ner dit i 2h. =P

Idag nar Nadja och jag skulle ta frozen yoghurt och smoothie i palo alto centrum sa var det vaaarsta langa kon till Apple Store, da hade den nya iPhonen kommit, men det var bara folk som hade bokat tid for en som var dar, det var nog 50-70 pers i den kon, vi var dar vid klockan 4 ungefar. Undrar hur det sag ut pa morgonen! =P Folk ar ju galna, koa bara for en telefon! Filmade kon, men kan ju tyvarr inte lagga upp den an.


Kommentarer
Postat av: Adde

Vi får se när iPhone 4 kommer till Sverige :/ excited

2010-06-26 @ 10:43:26
Postat av: Tinen

Hej Caro

Kul och höra att du gör någonting istället för att bara sitta "hemma" och glo. Fattar inte heller hur man kan bli så till sig bara för en telefon. Jag visste inte att du gillde filmen coyote ugly trodde att du tyckte den var löjlig. Jag är hos farmor nu över helgen och på söndag ska vi till milla och fira hennes lilla födelsedag och äta allt vad vi orkar.:) Farmor och jag plockade 7 olika sorters blommor igår och lade under kudden (då ska man drömma om vem man ska gita sig med) men jag drömde bara konstiga drömmar med inga snygga killar i och farmor drömde om mig.:/ Vi har även lagt ut nät och fick 2 gösar vilka vi ska äta sen. Farmor hälsar och vill att du ska komma hem välbehållen. Stora kramar från mig, Farmor och farfar

2010-06-26 @ 13:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0