Aj

Harvey ringde nyss och sa snabbt att vi skulle ha möte med Nadja (Lccn) ikväll och sen la han på. Fick plötsligt väldigt ont i magen =S Jag är dessutom hemma och strandsatt just nu, hade ju velat ta bilen...men alla är borta och ingen säger nånsin var de ska eller hur länge. Varför känner man sig utanför?

Nej, jag får inga pengar av pappa om du tror det. =P Jag har ju knappt gjort nått med min lön (är ändå väldigt förvånad över att jag har pengar kvar) så den räcker väl till lite saker, men ska försöka spara så mycket som möjligt för att kunna resa sen! =) Hawaii, here I come!

Hmm, vad ska jag hitta på utan bil? Skateboardparken? Känns lite töntigt att sitta där och spana själv, innan har man ju haft barnen som täckmantel. =P
Café? Näe, jag är varken hungrig eller sugen på att sitta still...
Gå i området? Njae, det är mest uteliggare som går omkring här på gatorna. Haha. =P

Idag har jag iaf hunnit prata med både pappa och Ylva och tinen, farmor och farfar och kusinerna. Det går undan! Men det är alltid lika trevligt att höra vad ni har för er där hemma!

Nu ska jag ut och dra med mig en vattenflaska och kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0