Länge sen

Har precis kommit hem från en veckas semester på Öland. Hade fint väder hela tiden, förutom idag så vi åkte hem en dag tidigare. Skönt att vara hemma igen och sova i sin säng.

Vad har hänt sedan sist? Jo, jag gick till arbetsförmedlingen och skulle skriva in mig som arbetssökande igen och då hade jag sån tur att de fått in ett jobb från netto dagen innan och då frågade de om jag var intresserad av det och det sa jag att jag var. Så jag åkte ner till netto och snackade med chefen, svarade på en massa konstiga frågor, handlade och åkte hem. Gick kanske en vecka och så ringde han och sa att jag fick jobbet, snacka om flyt alltså, behövde inte lyfta ett finger knappt! =)

Så jag har varit där och jobbat två dagar, har gått bra. Men nu vet jag inte när jag ska jobba nästa gång, det är bara behovsanställning.

Jag fick tillbaka min deposit från cultural care äntligen, 2 500 kr. Nu kan jag äntligen köpa mig en gitarr! En vit ska det bli, har redan tittat ut en jag vill ha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0