Hemma

Är äntligen hemma, kom hem i måndags. Åkte flygplan i ca 13-14 h totalt, det var lite småjobbigt att sitta stilla all den tiden men annars gick det bra. Jag flög från San Francisco till Frankfurt och sedan från Frankfurt till Göteborg.

Det är riktigt skönt att vara hemma, allt är så grönt och fint! Känns konstigt dock att inte ha något att göra. Måste ju hitta på något, frågan är bara vad...

Det som är bra är att jag kommer få tillbaka depositionen jag betalade till Cultural Care, kommer även få tillbaka försäkringen för den 13:e månaden. Vet dock inte hur mycket det är, så det blir spännande att se. =P

Det blir att anmäla sig till arbetsförmedlingen igen, suck, och så ska jag ringa Bullerbyn och säga att jag är hemma och arbetsvillig, hehe.

Mamma och småsyskonen har fått sina grejor och pappsen och lillsyrran också, det blev bra. Ikväll ska storasyrran få sitt också. Hmm, jag kommer sakna alla affärer i Usa...target, walmart, macys, nordstrom, guitarcenter och galleriorna/köpcentrena. Här hittar man bara samma affärer i alla städer, tråkigt, och utbudet är litet och dyrt dessutom.

Vi får se vad jag hittar på i framtiden, om man åker som au pair igen eller hittar jobb här hemma eller söker utbildning...det finns så mycket man kan göra så man får svårt att bestämma sig. Men något ska jag nog kunna hitta på. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0