Slut

Jag har kommit på vad jag saknar med Californien, det ständigt soliga varma vädret och det oväntade. Det var alltid 25 grader varmt och klarblå himmel. Oväntade saker kunde hända när som, bli bjuden på en bakelse på Starbucks innan stängning, människor som hälsar fast man inte känner dem och vissa kommer fram och säger något, folk som sitter och spelar musik på gatorna, stora billiga affärer, de olika sporterna och folket som hänger i parkerna (det är det inte många som gör hemma), man kunde sätta sig vid en plan och kolla när de spelade fotboll, baseball, basket eller på snygga killar i skateboardparken, allt folk som var ute på kvällarna på helgen och skulle äta eller gå på bio eller bara var ute och gick. Något mer jag saknar var den stora sängen =P

Nått jag inte saknar med Usa är tempot, man var trött jämt, mycket folk och mycket att göra, det tröttar definitivt ut en. Allt är så stort, det är överväldigande, man orkar inte riktigt med att det är så stort, man känner sig obetydlig.

Men det var en upplevelse, man växte en del på den 1½ månaden man var där. Man lärde sig uppskatta saker här hemma man annars inte gör.

Jag har dock fortfarande inte kommit på vad jag vill göra, det finns så mycket som är kul och det finns ju utbildningar för allt så man vet inte vad man ska välja. Vad jag ska hitta på härnäst får tiden bestämma.

Nu tänkte jag i alla fall avsluta denna bloggen, den kommer att få vara kvar så man kan gå tillbaka och läsa men jag tänker inte skriva mer i den.

Trots att det inte gick som jag tänkte så skulle jag gärna göra om det om jag kunnat. Det viktigaste är verkligen att hitta en bra familj som passar en själv, och man ska verkligen känna för att komma till dom!

En dag hoppas jag i alla fall kunna åka till Usa igen och uppleva allt som jag hade velat och inte hann med.

Kommentarer
Postat av: Adde

Det löser sig nog :b

2010-08-14 @ 23:57:41
Postat av: Milla

jag vet prcis vad du pratar om ! allt står still här hemma medan man själv förändras ! klart du kommer tillbaks någon gång, sålänge du får ett jobb å tjäna ihop lite pengar så kan vi åka de tre systrarna lymalm ! :) kram

2010-08-20 @ 20:03:52
Postat av: Angelica

Hej! Är du hemma? Varför då? Hoppas du mår bra iaf =) Kram/Angleica

2010-09-08 @ 23:47:42
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0